In verband met de NAVO top kan de bezorging langer duren dan u van ons gewend bent
Schade, defect of manco bij levering
Uw bestelling wordt verzekerd, en aangetekend op alleen het leveradres verzonden.
Het risico op schade of vermissing van de levering wordt gedragen door DONAR Groen bv.
U hoeft zich hier dus geen zorgen over te maken. Als u uw bestelling in ontvangst heeft genomen, vragen wij u de producten goed te inspecteren.
De inspectie kan plaats vinden nadat u bij de chauffeur een handtekening heeft gezet voor ontvangst. Met deze handtekening bevestigd u alleen het aantal pakketten dat u in ontvangst heeft genomen. Wanneer de chauffeur zijn werkzaamheden hervat, kunt u rustig de inspectie uitvoeren.
Ondanks onze inspanningen om uw bestelling zo goed mogelijk te leveren, kan het voorkomen dat u ergens niet tevreden over bent.
Wanneer u uw bestelling in ontvangst heeft genomen, vragen wij u de producten goed te inspecteren. Ook als u de producten niet direct in gebruik neemt, is het belangrijk dat u ons binnen 2 werkdagen op de hoogte stelt van schade, defect of manco bij levering.
Wanneer u schade, defect of manco constateert, ontvangen wij voor een spoedige afhandeling graag foto's.
Onderstaand vindt u de richtlijnen:
1 - een foto van de gehele omvang/buitenkant van het pakket, waarbij de algehele staat van de verpakking goed zichtbaar is;
2 - een foto van het verzendlabel;
3 - een foto van het geopende pakket, waarbij de inhoud en de binnenverpakking IN het pakket goed zichtbaar zijn;
4 - een foto van alle typen binnenverpakking die u aantreft in het pakket;
5 - een foto van de gehele omvang van het artikel;
6 - een detailfoto (close-up) van de concrete schade aan het artikel.
Zodra wij van u alle foto's hebben ontvangen, kunnen we de klacht zo spoedig mogelijk afhandelen